X

fajna praca

miejsce do zamieszczania ofert pracy, wszystkie inne będą usuwane

fajna praca

Postautor: edward » 30 lip 2016, 14:05

Wtam polecam strone http://www.darmoweprezenty.pl na której można zarabiać w szybki i prosty sposób np. inwestując w mbak masz 10% zysku po 55 dniach, a inwestując w lokatę masz 4 % zysku po roku. gwarancja zysku jest umowa cywilno prawna na dzierżawę powierzchni reklamowej,bądz wejść w listę zadań gdzie jest mnóstwo zleceń.zarejestruj się na http://www.darmoweprezenty.pl/reflink/1683 .polecam
Awatar użytkownika
edward
 

Re: fajna praca

Postautor: antek » 30 lip 2016, 21:03

ja też polecam ten system bardzo fajnie opisany i jest zrozumiały
Awatar użytkownika
antek
 

Re: fajna praca

Postautor: Edyta W. » 31 lip 2016, 10:34

Polecam serdecznie strone www.darmoweprezenty.pl. Mozna na niej zarabiac wykonujac proste zadania, np wypełniając ankiety. Strona jest przejrzysta i zrozumiala. To naprawde dziala
Awatar użytkownika
Edyta W.
 

Re: fajna praca

Postautor: Anna E » 31 lip 2016, 15:57

Faktycznie potwierdzam, strona działa i można na niej zarobić. Na spokojnie w jeden dzień 20 czy 30 złotych jest możliwe. Dla osób posiadających wolny czas polecam witrynę www.darmoweprezenty.pl. Mi osobiście poleciła ją znajoma, jestem zadwolona :)
Awatar użytkownika
Anna E
 

Re: fajna praca

Postautor: robercik24 » 31 lip 2016, 23:23

DarmowePrezenty pl to zarąbista strona :D Szukałem chyba z miesiąc czegoś dobrego i w końcu kumpel mi powiedział o tej stronie :D już po tygodniu zarobiłem ponad 150zł :D Każdy kto ma czas niech wchodzi i działa :D !!
Awatar użytkownika
robercik24
 

Re: fajna praca

Postautor: domciax » 01 sie 2016, 12:04

Działam kilka dni w czasie wolnym, obecnie zebrałam 30 zł i dziś zlecę przelew. Dla mnie jest to spora suma, szczególnie że nie pracuję na stałe, siedzę w domu na urlopie wychowawczym i każda możliwość zarobku jest dla mnie bardzo ważna. W miesiąc kilkaset złotych jest chyba realne - jak na razie jestem zadowolona :)
Awatar użytkownika
domciax
 

Re: fajna praca

Postautor: matias » 01 sie 2016, 12:54

Również polecam stronę DarmowePrezenty.pl.
W jeden dzień idzie zarobić 10-30 zł w zależności od zaangażowania. Tak naprawdę wystarczy klikać w odpowiednie linki, komentować (a właściwie wklejać gotowy tekst) i zatwierdzać :) Łatwizna dla każdego :)
Awatar użytkownika
matias
 

Re: fajna praca

Postautor: Sofokles » 01 sie 2016, 19:19

Czasem monotonne zajęcia, ale jak się za to dostaje pieniądze to przecież nie ma na co narzekać :) Da się zarobić:)
Awatar użytkownika
Sofokles
 

Re: fajna praca

Postautor: j.olesinska » 02 sie 2016, 8:40

Szczerze polecam www.darmoweprezenty.pl Kiedyś nie wierzyłam, że naprawdę można zarobić na "polubieniu strony" lub "wypełnianiu ankiet". A jednak!!! Strona prosta i przejrzysta. Proste zadania. I tak naprawdę relaksując się zarabiam! To bardzo ważne!
Awatar użytkownika
j.olesinska
 

Re: fajna praca

Postautor: justynka1994 » 02 sie 2016, 16:55

wedłuu mnie nie jest monotonne;)
fajnie się pracuje;)
Awatar użytkownika
justynka1994
 

Re: fajna praca

Postautor: waleria » 02 sie 2016, 16:57

mi sie podobaja zadania typu napisz artykuł przynajmniej dobrze płatne;)dwa tys znaków za 5 złotych;)
Awatar użytkownika
waleria
 

Re: fajna praca

Postautor: tomek » 02 sie 2016, 17:00

artykuly w sumie fakt dobrze platne ale pracochlonne ja wole zadania udostepnij plik na fb szczegolnie to co poleca sie darmoweprezenty.pl dzieki temu zarobilam 1000 za jedno udostepnienie plus prawie 13 osób poleconych
Awatar użytkownika
tomek
 

Re: fajna praca

Postautor: mamcia » 02 sie 2016, 17:02

ja jestem zachwycona http://www.darmoweprezenty.pl/ dzieki temu moge pomoc mezowi w odlozzeniu pieniedzy na czarna godzine
Awatar użytkownika
mamcia
 

Re: fajna praca

Postautor: odadomlodosci » 02 sie 2016, 17:38

Zdziwiłam się kiedy zarobiłam ponad 20 złotych za artykuł, pisałam go pól godziny. Trochę trzeba się napracować ale stawka jest dobra.
Awatar użytkownika
odadomlodosci
 

Re: fajna praca

Postautor: jolesinska » 03 sie 2016, 8:44

www.darmoweprezenty.pl to świetna propozycja dla osób, które nie rozstają się z łączem internetowym w swoim telefonie! Wypełniasz krótkie ankiety, klikasz, udostępniasz! Ja najczęściej korzystam w pociągu i tramwaju! Naprawdę świetne zajęcie i szybki, łatwy do osiągnięcia zarobek! :D
Awatar użytkownika
jolesinska
 

Re: fajna praca

Postautor: ariel » 03 sie 2016, 11:23

Zainteresowałem się tą stronką. Czemu nie, jeśli mam wolny czas. Po tygodniu dorywczych prac z doskoku mam 70 zł i zaraz robię przelew - coś się dorobi.
Awatar użytkownika
ariel
 

Re: fajna praca

Postautor: Roka » 03 sie 2016, 18:02

Ja z kolei jestem studentką, a wiadomo jak to u studentów zawsze krucho z pieniędzmi. Ale z drugiej strony wiadomo, że wakacje też fajna sprawa i nie chciałam być uwiązana w pracy na 12 godzin dziennie, podczas gdy moi znajomi mają wolne i leżą na plaży. Szukałam pracy elastycznej i z możliwością wykonywania jej w domu. I w ten sposób znalazłam stronę http://www.darmoweprezenty.pl/, która spełnia wszystkie moje oczekiwania. Mogę zarabiać nie tylko w domu, ale wszędzie gdzie mam dostęp do internetu. Pozwala mi to łączyć przyjemne z pożytecznym. Praca nie jest trudna, a przynosi wiele korzyści, nie tylko finansowych ale i rozwojowych. Ogólnie jestem bardzo zadowolona, polecam tą stronę wszystkim którzy potrzebują pracy.
Roka
 
Posty: 2
Rejestracja: 03 sie 2016, 17:54

Re: fajna praca

Postautor: Bonza » 04 sie 2016, 8:34

Zgadzam się z przedmówcami, naprawdę dobry portal i można trochę zarobić, trzeba tylko chcieć. Wiadomo, że pieniądze same do kieszeni nie wpadną, zadania są łatwe ale trzeba przy nich przysiąść :)
Awatar użytkownika
Bonza
 

Re: fajna praca

Postautor: necik » 04 sie 2016, 12:27

jestem bardzo zadowolona zarobilam juz 400 zl:) warto!!
Awatar użytkownika
necik
 

Re: fajna praca

Postautor: elzbieta muciek » 04 sie 2016, 13:52

witam jestem zarejstrowana na stronie darmowe prezenty jasno opisane wszystkie szczegóły duzo zadań do wykonania gdzie naprawde szybko mozna zarobic polecam :)
Awatar użytkownika
elzbieta muciek
 

Re: fajna praca

Postautor: mielna » 04 sie 2016, 16:38

warto również polecać można również z tego zarobić
Awatar użytkownika
mielna
 

Re: fajna praca

Postautor: andrzej » 04 sie 2016, 17:02

nie bylem do tego przekonany ale nie zaluje;)juz 100 zloty zarobilem
Awatar użytkownika
andrzej
 

Re: fajna praca

Postautor: darmowesuper » 04 sie 2016, 17:05

super strona jestem zachwycona na pewno dlugo tutaj bede pracowac;)
Awatar użytkownika
darmowesuper
 

Re: fajna praca

Postautor: ola » 04 sie 2016, 17:10

polecam każdemu kto ma chodz troszkę wolnego czasu;)
Awatar użytkownika
ola
 

Re: fajna praca

Postautor: rafal » 05 sie 2016, 0:51

kuszaca strona;)
Awatar użytkownika
rafal
 

Re: fajna praca

Postautor: fidler » 05 sie 2016, 11:27

widze ze duzo osob sie skusilo moze ja tez sprobuje ile sie czeka na pieniadze
Awatar użytkownika
fidler
 

Re: fajna praca

Postautor: sonia » 05 sie 2016, 11:28

ja czekalam gora 2 dni;)
Awatar użytkownika
sonia
 

Re: fajna praca

Postautor: fidler » 05 sie 2016, 11:31

mam jeszcze jedno pytanie jak szybko zarobic?
Awatar użytkownika
fidler
 

Re: fajna praca

Postautor: andzelika » 05 sie 2016, 11:32

polecam artykuly i zadania za tysiac punktow;)
Awatar użytkownika
andzelika
 

Re: fajna praca

Postautor: rafalek » 05 sie 2016, 15:38

a czemu podczas rejestracji podaje swoj numer telefonu??nie jest to niebezpieczne??
Awatar użytkownika
rafalek
 

Re: fajna praca

Postautor: tysia » 05 sie 2016, 15:44

również miałam obawy ,ale wręcz przeciwnie ,dostaje się jedynie haslo na telefon i tyle zadnych niebezpiecznych sms,sciągania pieniędzy .wszystko bezpiecznie;)
az miło patrzeć jak kaska rośnie
Awatar użytkownika
tysia
 

Re: fajna praca

Postautor: monika1 » 05 sie 2016, 16:04

nie ma sie czego bac to strona godna zaufania:)polecam
Awatar użytkownika
monika1
 

Re: fajna praca

Postautor: bruno » 05 sie 2016, 16:25

które zadania polecacie najbardziej?
Awatar użytkownika
bruno
 

Re: fajna praca

Postautor: wiki » 05 sie 2016, 16:32

jak chyba każdy powie artykuły;)
bardzo opłacalne;)
Awatar użytkownika
wiki
 

Re: fajna praca

Postautor: kajtek » 05 sie 2016, 16:35

potwierdzam za same artykuly zarobiłem już chyba 300 złotych;)
Awatar użytkownika
kajtek
 

Re: fajna praca

Postautor: kociak » 05 sie 2016, 16:48

ja wole zadania udostepnij plik na facebooku robi sie szybko ale trzeba pamietac że czasem nie akceptuja postow;)ale warto:)
Awatar użytkownika
kociak
 

Re: fajna praca

Postautor: IlonaELE » 05 sie 2016, 20:37

Ja też polecam stronę http://www.darmoweprezenty.pl, a mogę ją polecić, ponieważ sama się zarejestrowałam i przekonałam się, że naprawdę można zarobić na pracy w Internecie. Wykonuje się zadania, np. przeglądanie stron, pisanie komentarzy i za to dostaje się żetony, które potem można wymienić na prezenty albo gotówkę. To jest strona naprawdę godna zaufania i sprawdzona już przez wiele osób. Dodatkowo można zarobić na M-Pakach. Wystarczy wejść na http://www.darmoweprezenty.pl i się zarejestrować.
Awatar użytkownika
IlonaELE
 

Re: fajna praca

Postautor: Arkadiusz » 05 sie 2016, 21:39

Wczoraj dostałem przelew, czekałem krócej niż 24h i teraz wiem, że portal jest w pełni rzetelny, wracam do wykonywania zleceń. W miesiącu dorobię sobie do pensji kilka stów.
Awatar użytkownika
Arkadiusz
 

Re: fajna praca

Postautor: Zuzik » 06 sie 2016, 10:10

Również zgadzam się z przedmówcami, najlepiej płatne są artykuły, ale zadania typu dodaj opinię też nie są najgorsze, szczególnie że tekst jest do napisania krótszy. Mniejsze, gorzej płatne zadania tez warto wykonywać bo dozbiera się z tego większa sumka, ale podstawa to artykuły.
Awatar użytkownika
Zuzik
 

Re: fajna praca

Postautor: krystyna » 06 sie 2016, 17:46

mnie kusza glownie zadanie zloz wniosek na poczatku sie troche obawialam ale dzieki temu duzo zarobilam;)
Awatar użytkownika
krystyna
 

Re: fajna praca

Postautor: krzys » 06 sie 2016, 18:06

Krystyna a które zadanie dokładnie robiłaś z tych wniosków??bo sporo płacą za nie aż 150 000 to aż 60 zł:)
Awatar użytkownika
krzys
 

Re: fajna praca

Postautor: krystyna » 06 sie 2016, 18:28

ja nie chciałam pożyczki wykorzystałam okazję że umowa z internetem i telewizja mi sie skończyła i wykorzystałam to pierwsze zadanie i nawet jest tam super okazja bo jak bierze się telewizje ,internet i telefon to druga oferta jest przez pół a trzecia za złotówkę ;)
takźe dzięki darmowym prezentom mam super okazje;)dzieki;)
Awatar użytkownika
krystyna
 

Re: fajna praca

Postautor: Paulina Moleda » 07 sie 2016, 19:04

Bardzo się cieszę , że dołączyłam do darmoweprezenty.pl . Strona bardzo fajna i przejrzysta . Straciłam wiarę już , że znajdę sposób na zarabianie w sieci - a tu proszę bardzo miłe zaskoczenie :) Trafiłam tu poprzez wyszukiwania :) na pewno nie zrezygnuje i będę rozwijać skrzydła :) Trzymam kciuki za wszystkich . Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Paulina Moleda
 

Re: fajna praca

Postautor: Edyta » 07 sie 2016, 21:04

Jak długo już zarabiacie? Ja już od tygodnia i mam aż 300 zł .wykonywałam same artykuły .sporo jak ba tydzień .
Awatar użytkownika
Edyta
 

Re: fajna praca

Postautor: Omena » 07 sie 2016, 21:05

Również zgadzam się, że fajna praca bo ja jak na razie jestem na bezrobociu i tak sobie dorabiam. Mieszkam z rodzicami, ale na własne wydatki zawsze coś:)
Awatar użytkownika
Omena
 

Re: fajna praca

Postautor: Paulina Moleda » 08 sie 2016, 8:25

Jak dla mnie serwis bomba ! :) nie jestem może tu długo ale już czuję , że warto :)
Awatar użytkownika
Paulina Moleda
 

Re: fajna praca

Postautor: Sylwiac » 08 sie 2016, 18:36

też zaczęłam przygodę z darmoweprezenty.pl, dosyć szybko lecą punkciki, fajna strona polecam
Awatar użytkownika
Sylwiac
 

Re: fajna praca

Postautor: Arleta » 08 sie 2016, 20:44

W jeden dzień wpadło mi ponad 50 złotych :) nieźle :)
Awatar użytkownika
Arleta
 

Re: fajna praca

Postautor: Savine » 08 sie 2016, 22:03

Ja z swojej strony mogę polecić coś młodym mamom na macierzyńskim lub bezpłatnym wychowawczym które mają trochę wolnego czasu jak dzieci idą spać. Długo przeszukiwałam internet w poszukiwaniu czegoś co da mi możliwość dorobienia a znalazłam nawet coś co da mi możliwość zarobienia. Polecam serdecznie http://www.darmoweprezenty.pl
Dostajecie zadania a za zadania żetony a żetony można wymienić na pieniądze które zostaną przelane na wskazane konto i to już od 10 zł, także bardzo szybko można zweryfikować uczciwość.
Awatar użytkownika
Savine
 

Re: fajna praca

Postautor: Monia2 » 08 sie 2016, 22:33

Zgadzam się z przedmówcom. kiedy siedzi się w domu każdy grosz dobry jeśli wpadnie, a ta stronka pozwala zarabiać. ja sama jestem w podobnej sytuacji.
Awatar użytkownika
Monia2
 

Następna

Wróć do Oferty dam pracę

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości