X

Szukam Pracy

napisz jakiej pracy szukasz i jak się z Tobą skontaktować

Szukam Pracy

Postautor: picassodentallab » 09 sie 2013, 13:08

Witam wszystkich!
Jestem tu nowy i pewnie jak wielu z Was poszukuję pracy..
Studiuję dziennikarstwo muzyczne lecz niestety "w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem" więc szukam czego popadnie, no może z wyjątkiem pracy w KFC itd.
Znam się na komputerach, szczególnie na obsłudze photoshopa. Język angielski w stopniu perfect, francuski komunikatywnie plus podstawowy hiszpański.
Studiuje zaocznie więc mam dużo czasu, jestem komunikatywny, miły, posiadam prawo jazdy i własny samochód.
Jak myślicie, czym mógłbym się zająć?
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam wszystkich!!!
picassodentallab

Re: Szukam Pracy

Postautor: sebmroz1 » 09 wrz 2013, 8:28

Super, że znasz tyle języków. Myślę, ze możesz szukać pracy w: marketingu i PR, administracji, sprzedaży, HR, doradztwie. Humaniści mają większą trudność w znalezieniu pracy, ale z drugiej strony są bardziej elastyczni.
Awatar użytkownika
sebmroz1

Postautor: mara » 05 lis 2013, 14:45

Witaj, doskonale nadajesz się do mojego zespołu!!! Szukam młodych, ambitnych i nastawionych na zarabianie osób do współpracy z dużą, renomowaną firmą. Oferuję bezpłatne szkolenia on-line. Wszystko czego potrzebujesz to komputer i dostęp do internetu rzecz jasna. Wejdź na http://www.abc-work.pl/biznes a poznasz wszystkie szczegóły. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
mara

Postautor: sebmroz » 06 lis 2013, 16:15

picassodentallab pisze:Witam wszystkich!
Jestem tu nowy i pewnie jak wielu z Was poszukuję pracy..
Studiuję dziennikarstwo muzyczne lecz niestety "w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem" więc szukam czego popadnie, no może z wyjątkiem pracy w KFC itd.
Znam się na komputerach, szczególnie na obsłudze photoshopa. Język angielski w stopniu perfect, francuski komunikatywnie plus podstawowy hiszpański.