Strona 1 z 1

prezent dla siostry

PostZamieszczono: 04 sie 2014, 13:19
autor: nierobaxx
Znalazłam bardzo ciekawe torebki listonoszki na http://www.topsecret.pl/torebki-listonoszki-torby-top-secret,735,pl-PL#null i myślałam aby kupić coś takiego mojej młodszej siostrze, która właśnie idzie do liceum. To chyba dobry prezent dla takiej nastolatki.
Proszę o rady i ewentualnie propozycje.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 14 lis 2014, 11:44
autor: Alina89
Nawet nie umiesz linku zamieścić... a prezent mi się nie podoba. Znajdź coś innego

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 18 gru 2014, 9:41
autor: dawidOw2
Ja siostrze kupiłam czapkę z pomponem z jenota. U nas takie czapki są modne.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 30 gru 2014, 15:23
autor: Mistroz
Ja siostrze kupiłam kosmetyki byla bardzo zadowolona. Torebki świetne, bardzo mi sie podobają, może sobie taką zamówię.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 30 gru 2014, 15:25
autor: Wlade22
No tak ale nie zawsze można z tym trafić lecz jeśli mamy pewność że dany kosmetyk na prawdę się spodoba to prezent taki wydaje się być dobrym pomysłem

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 05 sty 2015, 13:13
autor: Paczek24
Najlepszym pomysłem jest kosmetyk, krem, perfum. To kobiecie się zawsze przyda.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 07 sty 2015, 14:30
autor: mkoleda
Dobrym prezentem dla siostry będą rajstopy, skarpetki. Takie rzeczy zawsze się przydadzą.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 11 sty 2015, 20:05
autor: monisiaS5
Ja siostrze zakupiłam fajne ramki fo zdjęć w ikei oraz lusterko. Bardzo sie ucieszyła z tych prezentów.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 14 sty 2015, 10:16
autor: rudiwos
Świetne pomysły na prezent. Moja siostra ma niebawem urodziny i raczej kupię jej jakiś kosmetyk tusz do rzęs .

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 27 sty 2015, 14:02
autor: klasc
monisiaS5 pisze:Ja siostrze zakupiłam fajne ramki fo zdjęć w ikei oraz lusterko. Bardzo sie ucieszyła z tych prezentów.
Mojej siostrze też coś podobnego sprezentowałem :))

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 06 lut 2015, 11:31
autor: tropiciel77
Ja siostrze kupiłam bardzo fajną tunikę w reserved. Siostra bardzo sie ucieszyłą.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 10 lut 2015, 18:54
autor: malami22
Proponuje kupno rajstop, skarpetek, bielizny nigdy za mało. Siostra na pewno sie ucieszy.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 17 lut 2015, 12:23
autor: szpika88
Każdy prezent jest dobry, na pewno wszystko siotrze sie spodoba. Dobrym prezentem też jest książka.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 20 lut 2015, 16:30
autor: tofik12
Ja na prezent siostrze kupiłam torebkę. Był to trafiony pomysł.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 24 lut 2015, 15:55
autor: bartoszz
Ja swojej siostrze kupiłem zegarek. Bardzo jej sie prezent spodobał.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 25 lut 2015, 10:48
autor: eryk
Na allinside mają super rzeczy na prezent tanie, dobrej jakości i mają dosłownie wszystko ;)

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 25 lut 2015, 12:25
autor: mwedkarz
Moja siostra ma podobna torebkę i jest z niej bardzo zadowolona

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 25 lut 2015, 19:53
autor: numberwa
ja bym kupił jej jakieś perfumy czy coś takiego, albo podpytał jej koleżanek czy nie wiedzą co by chciała...

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 26 lut 2015, 13:16
autor: karmelek19
Ja również uważam, że dobry perfum to bedzie trafiony pefrum. Ja bym kupił calvina.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 26 lut 2015, 13:36
autor: Krystyna78
Dobry pomysł dla każdej kobiety ;)

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 26 lut 2015, 19:38
autor: kata89
Dla kobiety zawsze dobra będzie biżuteria:) Pod każdą postacią:)

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 27 lut 2015, 1:16
autor: ewela90
A może coś z prezentów uniwersalnych dla każdej kobiety? Jakiś kosmetyk, do makijażu albo biżuterie. Lub coś wg zainteresowań.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 01 mar 2015, 21:23
autor: jurij
Moja siostra jest bardzo kapryśna, jak zresztą wiele innych kobiet. Dlatego też prezentuję jej zawsze jakieś bony podarunkowe i ona sobie kupuje co się jej żywnie podoba. To chyba najlepsze rozwiązanie, nie ma sensu na siłę kupować czegoś, co może nie być do końca trafione.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 05 mar 2015, 3:19
autor: emgielka
Ja dodam http://www.sklep-muzyczny.com.pl/pl/p/Superlux-HD-669/16764

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 05 mar 2015, 10:44
autor: mmaddogg
jurij pisze:Moja siostra jest bardzo kapryśna, jak zresztą wiele innych kobiet. Dlatego też prezentuję jej zawsze jakieś bony podarunkowe i ona sobie kupuje co się jej żywnie podoba. To chyba najlepsze rozwiązanie, nie ma sensu na siłę kupować czegoś, co może nie być do końca trafione.

\
Ja podobnie zazwyczaj kupuje siostrze bon w reserved czy H&M. Siostra sama może wybrać sobie ciuszek,który jej sie podoba.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 16 lis 2015, 1:00
autor: mnawka299
Dobrym pomysłem będzie coś praktycznego na prezent. Na przykład pościel.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 17 lis 2015, 10:03
autor: Swietla07
Przecież w tym sezonie i tak najmodniejsze sa plecaki, może warto jednak zmienić pomysł i odciążyć siostrze plecy?

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 17 lis 2015, 15:29
autor: mariel
Możliwości jest tak naprawdę wiele. Każda kobieta bedzie zadowolona z torebki. Dobrym prezentem jest też ładny portfel, jakaś biżuteria, może też oryginalne rękawiczki lub apaszka. W sklepie brytyjka.pl można spokojnie kupić coś fajnego dla kobiety w każdym wieku.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 24 lis 2015, 17:58
autor: zakarum
Fajnym pomysłem na prezent może być ręcznie robiona biżuteria. Jeśli siostrze podobają się takie klimaty to zajrzyj na www.kuferart.pl tam jest sporo tego typu rzeczy :) Jak się trochę poszuka to można czasem trafić na prawdziwe perełki. A wiadomo, że kobiety lubią takie bibeloty :D

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 05 mar 2016, 18:44
autor: nierobaxx
Ostatnio moja siostra powiedziała, że chciałaby otrzymać plecak z tej oferty: http://www.e-horyzont.pl/sprzet-turystyczny-gorski/plecaki-torby-torebki.html :) Powiedziała, że są one jedne z lepszych i przydają sie jej do pieszych wędrówek lub w góry :)

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 31 maja 2016, 16:11
autor: JustynaT
Z listonoszek to ta jest w moim stylu http://torbywsieci.pl/products/detail/torba_C137/

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 05 sie 2016, 22:06
autor: gutek90
Ja na prezent ostatnio żonie zafundowałem zastrzyki z kwasem hialuronowym :) Może coś takiego siostrze też zafundujesz? Żona była przeszczęśliwa :) jak nie wiesz o chodzi to wpisz w google, np. tutaj masz opisane ładnie http://gladkacera.pl/kwas-hialuronowy-tabletki-kapsulki-krem-serum-czy-zastrzyki/ :idea:

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 06 lis 2016, 19:45
autor: bamber
Perfumy.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 09 lis 2016, 14:57
autor: Juryyyk
Dziwie się, że ten pomysł jeszcze nie padł ale dzięki temu mogę wziąć udział w dyskusji :) Moim zdaniem bardzo dobrym pomysłem na taki prezent jest również zakup koszulki z zabawnym nadrukiem bądź własnym- tutaj ogranicza nas tylko własna wyobraźnia :) Na urodziny swojej siostry kupowałam jej http://www.sferakoszulek.pl/pl/p/Koszulka-Forget-that-Im-blond/105 bo to typowa blondyna :p Prezent bardzo się spodobał i widzę, że często w niej chodzi. Tani prezent a może wywołać spory uśmiech na twarzy drugiej osoby.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 28 gru 2016, 14:42
autor: Kowalikk
Jak nie macie pomysłu na nic konkretnego to po prostu odwiedź siostrę i kup jej jakieś ciasto z którym do niej pójdziesz, jak nie potrafisz oczywiście upiec samemu. A w sieci masz cuda dostępne - e-torty.pl czasami kupuje za pośrednictwem tej strony, dobra opcja bo zamawiam w domu mogę dodać własną dedykacje i ciasto jest zawsze w terminie na miejscu co jest dla mnie bardzo istotne.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 28 wrz 2017, 16:37
autor: jaro
Nastolatce może coś z biżuterii? To takie lata wchodzenia w dorosłość, czas pierwszych makijaży, czas elegantszej biżuterii, bo przecież można już samej wyjść na zabawy i trzeba pokazać się inaczej. A poza tym, która dziewczyna nie byłaby zadowolona z takiego prezentu jak np. te wyjątkowe kolczyki
https://gemlord.pl/pl/p/Biale-perly-Akoya-6-mm/140 z perłami symbolizującymi bogactwo i szczęście? Zawsze eleganckie, bo naturalne perły są przecież ponadczasowe.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 01 paź 2017, 12:14
autor: Gość
Ten łańcuszek jest ładny i niedrogi https://www.apart.pl/bizuteria/lancuszek-z-brazu-pozlacanego/28389

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 25 paź 2017, 13:46
autor: Tomiksss
Jeśli chodzi o biżuterię to bardziej bym proponował może zawieszkę na łańcuszku lub bransoletce z grawerem. Taka biżuteria może zostać świetną pamiątką:)

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 16 lis 2017, 13:13
autor: Justynka
Jutro Elżbiety, mogę się pochwalić jaki mam dla siostry prezent. Jest nim voucher http://www.goodtimedayspa.eu/oferta#n-oferta-odmladzanie-twarzy często nadmieniała, że marzy o wizycie w eleganckim Spa więc spełnię jej marzenie, niech się dziewczyna ucieszy :lol: Już nie mogę się doczekać do jutra żeby zobaczyć jak zareaguje na widok vouchera :lol:

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 18 gru 2017, 11:11
autor: MrMilosz
Ja kupiłem na gwiazdkę swojej siostrze zestaw maseczek z glinką, ponieważ ma problem z cerą naczynkową i ciągle tylko chodzi od lusterka do lusterka i narzeka. Znalazłem taki artykuł http://www.kobiety.pl/uroda/glinki-a-cera-naczynkowa szukając czegoś, żeby jej pomóc i znalazłem właśnie sposób z glinką. Wydaje mi się ,ze kosmetyki na prezent zawsze się sprawdzają.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 11 sie 2018, 14:47
autor: kasi8
to moja siostra zaś ma problemy z trądzikiem i kompletnie nie wiem co kupic :/

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 13 sie 2018, 12:17
autor: KamixxxZ
A ja proponowałabym voucher do kosmetyczki lub SPA.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 13 sie 2018, 21:13
autor: jolanta
może warto pomyśleć nad jakaś biżuterią ? Ja ostatnio siostrze kupiłam złoty łańcuszek i do tego malutka, cieniutka bransoletkę no i była przecena, bo -70 procent. Super sklep z biżuterią https://wkruk.pl/ to tam znalazłam te cudeńka w tak dobrej cenie, dla siostrzyczki, za rok 18 stka, wiec będę musiała pomyśleć o jakimś porządnym zegarku.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 24 sie 2018, 11:59
autor: bobi1
Ja też jestem za łańcuszkiem, ja dla swojej siostry kupiłem coś takiego: https://www.swietymarek.com/srebro-lancuszki-srebrne/celebrytka-lancuszek-z-krzyzykiem-i-rybka,11502,1.html i była zachwycona, bardzo piękny prezent, pasuje jej do wszystkiego i oczywiście ma wartość sentymentalną :) Pozdrawiam serdeczenie!

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 22 gru 2018, 14:05
autor: mami
Moja siostra bardzo duzo pracuje przy komputerze, ale takze duzo podrózuje samochodem dlatego w tym roku jako prezent świąteczny postanowiłam zamówic dla niej słuchawki bluetooth do smartfona https://www.extreme-pc.pl/sluchawki-bluetooth,c237.html Z pewnoscia bedzie zadowolona, bo bedzie miec bezpieczna jazde samochodem.

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 06 lut 2019, 23:15
autor: Fired
Dla babeczki to wg mnie zawsze najlepiej cos z kosmetykow tym bardziej ze mowa o siostrze, wiec jako tako się zna jej preferenecje. Teraz hitem w sieci sa kosmetyki azjatyckie. Na ekobieca.pl maja spory wybor i kremow i balsamow, maseczek czy olejkow. A nawet jesli nie zna sie na tyle dobrze siostry zeby kupowac za nia to mozna tez zamowic gotowy guft od razu ladnie opakowany z mydlekami i roznymi kosmetykami - cos bardziej uniwersalnego, ale kobieta juz bedzie wiedziala co z tym zrobic :)

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 31 paź 2019, 9:34
autor: zovemse
Może warto siostrze sprezentować bluzę lub kurtkę z ciekawym nadrukiem lub haftem? ostatnio dla żony i jej siostry blizniaczki kupiłem zestaw koszulek i bluz z ich imionami w sklepie Logos Dystrybucja. Po pierwsze wreszcie inni ich nie mylą, a po drugie same bardzo chętnie je ubierają :twisted:

Re: prezent dla siostry

PostZamieszczono: 27 lis 2019, 9:57
autor: Eryk54
Ja często swojej siostrze na prezent daje kosmetyki ze strony https://dermalogica.pl/ są one swietne i znajde tam kosmetyki do każdego typu skóry. Każdy zawsze jest zachwycony tym jak one świetnie współgrają z cerą. Ja taże używam kremy z tej strony i jestem z nich bardzo zadowolona z tego że moja cera w koncu jest gładka i elastyczna. Polecam